25 iun. 2009

Lectia 1.Saptamana 1 - o sugestie


Literatura - citim povestea - Cel mai frumos trandafir - H.C.Andersen

Biblie - Proverbe 3.1 - Fiule, nu uita invataturile mele si pastreaza in inima ta sfaturile mele!

Rima Avion cu motor,
Ia-ma si pe mine-n zbor
Sa ma fac aviator


Dezvoltarea vorbirii si vocabular

- comparatie in timp ce o imbrac pe Anais - soseta aceasta e murdara iar cealalta e curata.Rochia e albastra iar pantalonii sunt verzi etc

Jocuri de interior - pentr jocul acesta aveti nevoie de un cos de plastic, poate fii folosit si un cos de rufe si cateva jucarii usoare.Eu folosesc jucariute de plus si papusi de carpa, avem o multime! Pune jucariile pe covoras, langa cos si arata-i copilului cum sa le puna in cos.S-ar putea sa fie necesar sa repeti de cateva ori, pe parcursul saptamanii, pana prinde miscarea.Cum ai terminat si pe covor nu mai e nici o jucarie, poti rasturna cosul si poti incepe jocul din nou.

Muzica clasica - Ceaikovski - Lacul lebedelor. Noi ascultam muzica clasica atunci cand ii citesc lui Anais, cand mancam sau cand ne jucam.

Cantec pentru copii
Degetele (Ii multumesc lui Bujo pentru cantecel si lui Boti ca mi l-a fredonat azi dimineata in telefon)

Eu am zece degeţele
Ce-am voie să fac cu ele?

Să le bag în nas?
Să le pun inele?
Să te pişc de-obraz?
Să pictez cu ele?

Eu am zece degeţele
Ce-am voie să fac cu ele?

Să le bag în sos?
Să mângâi pisica?
Să le-nţep când cos?
Să ajut bunica?

Eu am zece degetele
Ce-am voie sa fac cu ele?

Să mânjesc pereţi?
Să cânt la pian?
Să mă joc in bălţi?
Să duc un ghiozdan?

Ştiu cu zece degeţele
Ce-am voie să fac cu ele
Cantecul este al formatiei Rogvaiv iar cd-ul lor il gasiti aici
http://www.clubulrogvaiv.ro/canto.htm
sau puteti asculta aici

Eu am zece degetele, Eu am zece degetele
Asculta mai multe audio Muzica

Limba straina
Ascultam un cantec in ruseste - Katiusa
Vocabular - papusa - kukla

Arta si lucru manual - incepem din saptamana 11

Un comentariu:

  1. Multumesc, a venit copilu' si nu stia cantecul am intrebat-o pe doamna si mi-a spus de cantecel si l-am gasit aici.

    RăspundețiȘtergere