25 mai 2010

Cum sa organizezi aniversarea copilului - partea 2




Eeeei...astazi despre partea cea mai dificila pentru mine...Alegerea temei si decoratiunile.
Anais e la faza printeselor Disney...Covoras de la Dia cu printese Disney telefon de la Alina cu printese Disney canute si farfurii de la Biri cu printese pasta de ninti cu printese...Inevitabil tematica petrecerii e...Printesele Disney.
Profitati cat de mult puteti de tema pe care o alegeti...
Am tot cautat pe net m-am uitat pe la alte petreceri si am facut o lista cu must have. Asadar
1. Baloane...Multe.Nu puneti unul doua baloane pentru ca arata saracacios.Daca tot trebuie sa investiti in ceva eu zic sa investiti in baloane. Intr-unul din postarile viitoare o sa pun ceva link-uri despre cum se pot realiza decoratiunile cu baloane fara sa apelati la cineva specializat...Doar niste prieteni sau vecini care sa va ajute la umflat.
2. Tapetul de perete.La noi va fii tapet cu printesele Disney.Cu toate.Si cand zic toate am numarat 7 pentru ca la Anais nu ii plac Mulan si Pocahontas. Asadar - Alba ca zapada, Mica Sirena, Belle, frumoasa adormita, cenusareasa, Jasmine si Tiana.Eu mi-am comandat tapetul de perete deja asa ca daca nu gasiti prin Romania cineva sa va inchirieze similar vi-l inchiriez pe al meu.
3. Masa centrala - e masa care se pune in fata tapetului si unde se fac pozele. Daca aveti in casa o masa mai mare puteti sa-i puneti o fata de masa lunga pe care sa o impodobiti cu floricele de EVA sau din material...sau chiar cu flori artificiale. Incarcati-o cat de mult...Daca aveti in casa sau vecinele au papusi care sa para printese puteti sa le puneti pe masa. De mare ajutor sunt stickerele de perete cu printese - am vazut ca sunt si in Romania din EVA...Puteti sa le sprijiniti de lateralele mesei...E important sa fie aceasta piesa centrala pentru ca pozele vor iesi minunate iar copii vor fii incantati!!!Am pus si cateva poze de unde va puteti inspira
4. Animator - nu trebuie sa inchiriati daca aveti o prietena care se pricepe cat de cat la dans si la copii.Cu muzica buna pentru copii - despre care va voi spune intr-un post urmator - dans dat din maini din picioare si cateva jocuri pentru ei ...gata distractia!!!
5. Banner cu princess party - imprimati literele si cateva poze cu printesele decupati-le in triunghi agatati-le pe o bucata de sfoara si gata bannerul!!!Daca aveti ceva hartie de aluminiu colorata cu atat mai bine...Va fii si mai mult sclipici!!
6. Alte decoratiuni - servetelele, farfuriile, canutele - pe cat se poate sa urmeze tematica...Dar nu e obligatoriu
7. Tortul si lumanarea de pe tort - eeeei acesta e momentul pe care il asteapta toata lumea. Tortul trebuie sa fie in tonul petrecerii iar lumanarica la fel...Lumanari cu printese am gasit si chiar dragute la magazinele online din Romania. Artificiile pentru pus pe tort mi se par urate asa ca prefer sa dau artificii fiecarui oaspete...sau tuburi de baloane de sapun

9 comentarii:

  1. Foarte util acest ghid de aniversare. Inevitabil tematica petrecerii e...Printesele Disney. Clar! :D De acum asteptam petrecerea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingenioasa ideea acestui ghid. Va multumim pentru ca ne-ati impartasit-o si noua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! E foarte frumos si educativ blogul tau! Daca doresti sa il faci cunoscut si altor mamici, vino pe topicul deschis de noi pe forumul superbebe http://www.superbebe.ro/forum/viewtopic.php?f=76&t=1371. In fiecare luna vom alege cel mai interesant articol si il vom publica pe site.

    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos blogul.eu te-am adaugat la prieteni,daca ai si tu amabilitatea sa ma adaugi la prieteni ar fi o placere pt mine.multumesc.succes pe mai departe

    RăspundețiȘtergere
  6. interesant ghidul... m-a ajutat f mult... felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. I аm in fаct delighteԁ to гead this ωeb sitе pοѕts
    which contains tons of helpful infоrmаtiοn, thanks for providing thеse
    kindѕ of statistics.

    mу wеb-site - homeopathic hcg drops

    RăspundețiȘtergere
  8. Hеllo! I could have sworn I've been to your blog before but after browsing through many of the posts I realized it's new to me.
    Αnywayѕ, I'm certainly pleased I stumbled upon it and I'll bе boοκmaгking іt аnd
    checking bаck often!

    my homepage: homeopathic hcg drops

    RăspundețiȘtergere
  9. You could definіtely see your enthusiаѕm within
    the ωork уou write. Τhe woгld hoρes
    fоr more passіonate writers ѕuch as you ωho aren't afraid to mention how they believe. At all times go after your heart.

    My site: vancouverweight loss
    My site > the introduction of diet menu

    RăspundețiȘtergere