1 iul. 2009

Lectia 2 - saptamana 1.O sugestie


Literatura - Iepurele si broasca testoasa.Basm popular

Biblie
- Proverbe 4.14-15
4.14. Nu intra pe cararea celor rai si nu umbla pe calea celor nelegiuiti!
4.15. Fereste-te de ea, nu trece pe ea.Ocoleste-o si treci inainte!

Rima
Fiecare pui
Are mama lui
Si eu tot asa
Am mamica mea

Dezvoltarea vorbirii si vocabular
Comparatie (in timpul baii) - ratusca galbena este mai mare decat ratusca albastra.Pantalonii tai sun uscati iar prosopul e umed etc

Jocuri de interior

Bilutele colorate.Am cateva bile colorate (rosu, galben, mov, verde, albastru, portocaliu), de plastic, nu foarte mari si destul de usoare.Le pun pe podea si ii dau lui Anais una cate una, spunandu-i culorile.Ne jucam atat timp cat Anais are dispozitie.

Muzica clasica

Chopin - Concert pentru pian nr.1 Larghetto


Cantec pentru copii
Culorile - Rogvaiv
Culorile se ceartă
Că vor să ştie bine
Care-i mai importantă
Şi mă-ntreabă pe mine.
Eu răspund:

Soarele e galben
Verde este frunza
Albastru este cerul
Roşie buburuza.

Oranj este polenul
Violetă o floare
Indigo fluturaşul.
TOTUL e culoare!

Culorile îndată
Răsuflă uşurate
Le este clar de-acuma
Cât sunt de importante.
Pentru că...

Puteti asculta aici

Culorile
Asculta mai multe audio Diverse
Si puteti comanda cd-ul de aici
www.clubrogvaiv.ro

Limba straina - rusa
fetita - dievucika

Arta si lucru manual - incepem cu lectia nr 11

Un comentariu:

  1. Cantecul asta l-a invatat Mihai pentru o serbare de la gradinita. Mi-a placut atat de mult incat l-am invatat si eu, si automat, si Cristian. Asa ca si acum, dupa vreo 2 ani de la serbare, inca mai alcatuim "UN TRIO FORMIDABIL"!

    RăspundețiȘtergere